POZIV ZA PROCJENU I VREDNOVANJE KANDIDATA - nastavnik/ica njemačkog jezika – 2 izvršitelja
Autor: Administrator , 13. 10. 2021.
Na temelju članka 10. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Drugoj gimnaziji Varaždin, Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata za radno mjesto nastavnik/ica njemačkog jezika, objavljuje POZIV ZA PROCJENU I VREDNOVANJE KANDIDATA koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja za radno mjesto nastavnik/ica njemačkog jezika – 2 izvršitelja (m/ž), VSS, prof. njemačkog jezika / magistar edukacije njemačkog jezika na određeno i puno radno vrijeme do povratka odsutne radnice na rad po natječaju koji je bio objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Druge gimnazije Varaždin od 27. rujna 2021. do 5. listopada 2021. godine.
Povjerenstvo poziva dolje navedene kandidate na razgovor (intervju) na kojem će se vrednovati stručna znanja (poznavanje predmetnog kurikuluma), sposobnosti i vještine (snalaženje u problemskim situacijama) te rezultati u dosadašnjem radu. Nakon provedenog postupka procjene i vrednovanja kandidata Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Kandidati mogu ostvariti od 0 do 10 bodova.
Datum i mjesto: 21. listopada 2021. godine u Drugoj gimnaziji Varaždin, Hallerova aleja 6a, Varaždin, u uredu ravnateljice s početkom u 10.00 sati prema dolje navedenom redoslijedu:
Red.br. |
Ime i prezime kandidata
|
Vrijeme |
1. |
Anamarija Podgorelec |
10.00 |
Kandidat koji ne pristupi postupku vrednovanja ne smatra se kandidatom u postupku.
Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Upravna tijela |
Dnevni tisak |
Partneri |
Školski projekti |
> MSOK konferencija |
> Škola ambasador EU p... |
> Škola za život digit... |
> TPJIH |
> Centar izvrsnosti za... |