preskoči na sadržaj

Druga gimnazija Varaždin

 > Naslovnica
Vijesti

JAVNI NATJEČAJ za podnošenje ponuda za davanje u zakup dijela poslovnog prostora radi postavljanja samoposlužnih aparata

Autor: Nikolina Srša Klobučarić, 26. 7. 2024.

Druga gimnazija Varaždin

Hallerova aleja 6a, 42 000 Varaždin

 

KLASA: 372-08/24-01/1
URBROJ: 2186-145-04-24-30

 

Varaždin, 26. srpnja 2024. godine

 

Na temelju Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine, broj 125/11, 64/15, 112/18), članka 5. Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za davanje i uzimanje u zakup prostora i opreme, te načinu korištenja vlastitih prihoda u školskim ustanovama kojima je osnivač Varaždinska županija (Službeni vjesnik Varaždinske županije, 101/2023) i Zaključka o visini početnog iznosa zakupnine za poslovne prostore u školama kojima je osnivač Varaždinska županija za školsku godinu 2024./2025., KLASA: 024-05/23-01/5, URBROJ:2186-02/1-24-2 od dana 11. srpnja 2024. godine, Školski odbor Druge gimnazije Varaždin raspisuje

 

 

JAVNI  NATJEČAJ

za podnošenje ponuda za davanje u zakup dijela poslovnog  prostora

radi postavljanja samoposlužnih aparata

 

  1. Predmet javnog natječaja je zakup dijela prostora Druge gimnazije Varaždin radi postavljanja samoposlužnih automata u zgradi Škole (tri kombinirana automata):

- jednog samoposlužnog automata za bezalkoholne hladne i tople napitke - prizemlje (zabranjeni su energetski napitci),

- jednog samoposlužnog aparata za hranu (snack asortiman) u prostoru škole - prizemlje,

- jednog samoposlužnog automata za bezalkoholne tople i hladne napitke i sitne snack grickalice u prostoru škole - I. kat (zabranjeni su energetski napitci).

 

  1. Automati moraju zadovoljavati minimalne tehničke karakteristike:

- više mogućnosti odabira toplih napitaka,

- naplata usluga u kovanicama i papirnatim novčanicama u EUR, uz povrat razlike novca,

- automati moraju biti zdravstveno i tehnički ispravni za rad,

- djelatnici koji dolaze u dodir s automatima moraju imati uredne zdravstvene-sanitarne isprave,

- ponuditelj je dužan održavati higijenske uvjete automata u skladu s pozitivnim sanitarno-higijenskim propisima te je odgovoran za njihov ispravan rad,

- mogućnost doziranja šećera,

- kod pripreme toplih napitaka primjenu HACCP I ISSO standarde, koji se dokazuju certifikatima.

 

Instalacija automata, održavanje i servisiranje je na trošak ponuditelja. Automati moraju biti atestirani. Ponuditelj je dužan održavati higijenske uvjete automata u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te je prema zakupodavcu i prema trećim osobama odgovoran za rad automata i proizvode iz automata.

 

  1. Ugovor o zakupu dijela poslovnog prostora zaključuje se na rok od pet (5) godina od rujna 2024. godine.

 

  1. Početni iznos zakupnine je 100,00 eura mjesečno po automatu za prostor s priključcima na električnu energiju, a utvrđena je Zaključkom o visini početnog iznosa zakupnine za poslovne prostore u školama kojima je osnivač Varaždinska županija za školsku godinu 2024./2025. Škola nije u sustavu PDV-a.

Režijski troškovi uračunati su u iznos korištenja prostora.

Plaćanje ugovorenog mjesečnog iznosa obavlja se mjesečno do 10. dana u tekućem mjesecu za prethodni mjesec.

 

  1. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:

- pisanu ponudu s ponuđenim mjesečnim iznosom  (po automatu) za korištenje prostora izraženim u eurima,

- za pravne osobe: naziv, sjedište, OIB, IBAN, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje, ime i prezime osobe za kontakt te telefonski kontakt i e-mail adresu ponuditelja,

- za fizičke osobe: ime i prezime, adresu, OIB, telefonski kontakt i e-mail adresu ponuditelja,

- izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra ne stariji od šest mjeseci od dana raspisivanja natječaja,

- potvrdu porezne uprave o podmirenim dugovanjima, ne stariju od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,

- potvrdu da se protiv fizičke osobe ili odgovorne osobe u pravnoj osobi ne vodi kazneni postupka, ne stariju od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,

- popis (asortiman) napitaka i snack proizvoda (zabranjeni su energetski napitci) koji se namjerava ponuditi s pripadajućim cijenama,

- certifikat ili izjavu o ispravnosti i kvaliteti proizvoda,

- rok u kojem će ponuditelj postaviti aparate i osposobiti ih za uporabu.

 

  1. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici neposredno ili poštom na adresu: Druga gimnazija Varaždin, Hallerova aleja 6a, 42 000 Varaždin s naznakom „NE OTVARATI - ponuda za zakup za postavljanje samoposlužnih automata“.

 

  1. Povjerenstvo će ponude otvoriti u Školi nakon isteka natječaja. Otvaranje ponuda nije javno. O rezultatima natječaja, ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana donošenja Odluke Školskog odbora. Ponude s nepotpunom dokumentacijom, ponude koje ne odgovaraju uvjetima natječaja te ponude ponuditelja koji imaju dugovanja neće se razmatrati. Školski odbor zadržava pravo odbiti svaku ponudu bez obveze prema ponuditeljima. Ugovor o zakupu nakon dobivene prethodne suglasnosti Osnivača, zaključit će se s najpovoljnijim ponuditeljem (ponuda koja uz ispunjavanje svih natječajnih uvjeta sadrži i najveći ponuđeni iznos zakupnine).

 

  1. Najpovoljnijom ponudom smatra se ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos zakupnine, a pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu prostora imaju:

- škole, odnosno visoka učilišta koja djeluju na području Varaždinske županije, za redovitu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture te izvannastavne i izvanškolske aktivnosti,

- jedinice lokalne samouprave na čijem području je sjedište škole,

- zajednice sportskih udruga koje su registrirane na području jedinice lokalne samouprave na čijem području je sjedište škole za provođenje programa za djecu i mladež,

- osobe čija prava proizlaze iz posebnih propisa ako se na njih pozivaju prilikom prijave na natječaj, ako prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine prema gore utvrđenom redoslijedu.

Ako ponudu dostavi osoba koja se poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu prostora i opreme, uputit će joj se poziv da se u roku od pet (5) dana izjasni o prihvaćanju ponuđenog iznosa zakupnine za prostor i opremu za koji je podnijela ponudu.

 

  1. Natječaj je objavljen dana 26. srpnja 2024. godine na internetskim stranicama Škole i otvoren je do 5. kolovoza 2024. godine.
  2. Prostor za postavljanje automata može se razgledati prema prethodnom dogovoru na telefon 042/330-844.

 

 

 

                                                                         Predsjednica Školskog odbora:

                                                                              Melita Mesarić, dipl. uč.


Priloženi dokumenti:
Natjecaj_-__samoposluzni_aparati.pdf (115.71 KB)


Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Korisni linkovi
CMS za škole logo
Druga gimnazija Varaždin / Hallerova aleja 6a, HR-42000 Varaždin / gimnazija-druga-vz.skole.hr / ured@gimnazija-druga-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju